Sunday, June 7, 2009

Wedding - Rai's sista

6th June 2009
Bertempat di Taman Botani Putrajaya, telah berlangsung perkahwinan antara Fiza dan Indra. Majlis resepsi yang meriah itu telah dihadiri oleh ramai tetamu yang berlainan latar belakang. Persiapan yg rapi telah dibuat berbulan-bulan lebih awal dan Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar. Majlis akad nikah telah diadakan di Masjid As-Syakirin KLCC. Majlis tersebut diadakan pada 5th June 2009 bersamaan hari Jumaat.

Overall weddin Fiza dan Indra ni cukup grand la. A night before majlis berinai telah diadakan di rumah mempelai wanita di Ampang. Majlis berinai itu juga memperlihatkan persiapan dan rapi dan sangat menarik. Performance by boy band, nyanyian abg indra kepada kak fiza, mkn beradab dll. Makanan yang disajikan pada malam itu adalah masakan ala kampung Negeri Sembilan.

Di Putrajaya sambutan yang juga menarik. Majlis resepsi ala garden menjadi pilihan pasangan mempelai. Food and drinks pun best. Siap ada ABC and Cendol. Dan cuaca amat mengizinkan pada petang itu. Semoga Kak Fiza dan Abg Indra bahagia sehingga hujung nyawa. Dan selamat berbulan madu. Kedua mempelai akan berangkat ke Europe pada esok hari, Isnin 8th June 2009.

p/s : tiba2 cam x sabar nk kahwin.. hoho..

Nice Bridal Dais
Meja Santapan Mempelai
Arrival of Bridegroom

Suasana Ala Taman

Ikmal Hisham and Raihanah

Ahmad Farhan and Raihanah

No comments:

Post a Comment