Monday, June 29, 2009

I said I Love Her

Hurm. Few days gak x update this blog. Now baru la nk mengadap lappy utk update apa yg patut.
..
"I said I Love Her" merupakan entry ttg pasangan kekasih yg hangat bercinta...(betul ker Cik Rai)..huhu..this is some sort like reply entry since kami x buat lagi our own blog... Grrrrr..(ive done my part Cik Rai, now its ur turn to perah ur otak)..hahah..yg simple2 je..but i love my idea abt the title..ngeeeeeeeeeeeeeee... =P
..
Nk story sket je la abt our outing last friday, cuz yg selebihnya telah di'post' oleh Cik Rai.. "Ceehh, biasanya I yg update blog dulu, this time around u yg lebey cekap"..
..
We went out for a movie. Tak plan langsung, tiba2 je aritu sy msg Cik Rai nk kuar. FYI Cik Rai tgh merajuk ngn saya, kerana...... hahahaha.. sbb tu la ajak dia kuar tgk movie.. "ye syg i can smell sumthing la, that's y i brought u out that day"...huhu..
..
Adhoc kitorg plan nk tgk movie, tp x nk g jauh2. So MBO menjadi tmpt sasaran (that was my 1st time jejak kaki di MBO) b4 this ada gak dgr from Along ngn Kak Dira yg MBO tu not that bad. So kitorg pun shoot la sana. Plannya nk tgk Transformers, tp line utk Transformers sgt la pnjg, jadi kitorg tgk movie apa yg ada "Drag Me To Hell"...not that seram, tp byk gak terkejut2 kan Cik Rai.... =)
..
We went out drpd kul 8 lebih smpi almost 3pagi kot smpi rumah. Aktivitinya tgk movie, jln2 KL sambil sembang2 manja..hoho..then g makan.. Kami dinner pukul 2 pagi weyh.. omG nnt sy akan bertambah gemuk... amacam Cik Rai??? =)
..
Ouh yes, this is the horrorest and scariest part. haha. Cik Rai ni sgt berbahaya kerana dia adalah seorg HACKER!!! hahaha.. takut dowh..sumpah.. today she called me n told me abt this 1 girl. This girl is among of my closest fren la. She asked me whether betul ke nama penuh my girlfriend ni adalah blah blah blah...cause Cik Rai hanya tau nama manja dia je... Grrrrrr..scary kan.. Then i asked her "mana u tau ni?" then she said " i buat research"... sigh..how bahaya Cik Rai ni kan...
..
Enough setakat ini. M gona update our latest activities shortly. This is the only chance for YOU to stalk us... And thats how u got my Update.. =) Peace!!!
..
p/s : Yes I do.. I do Love You..!!! =)

No comments:

Post a Comment