Friday, June 19, 2009

New Album Ning Baizura

Penyanyi yang mempunyai keunikan suara yang tersendiri iaitu Ning Baizura kali ini tampil dengan album yang terbarunya. Penyanyi yg baru menamatkan zaman bujangnya ini tampil dengan genre music yg lebih menarik. Kali ini Ning yang bergerak solo tanpa pembantu peribadinya mengetengahkan genre music seperti etnik kreatif. Judul albumnya kali ini tidak banyak beza dengan album yang pernah beliau keluarkan satu ketika dahulu, yang mana albumnya itu mendapat sambutan. Kelahiran album 'Awan Yang Terpilu' itu merupakan kebangkitan Ning setelah dilanda kontroversi satu ketika dahulu. Kini Ning tampil dengan sebuah album lagi yang berjudul 'Awan Yang Terbotak'.


Wajah Album terbaru Ning Baizura "Awan Yang Terbotak"



Just cut d crap. Haha.. Ini merupakan wajah terbaru awan (my little brother) setelah dibotakkan kepalanya. Saje wat gempak kat awan. Harap2 dia baca blog ini. Hoho.
..
..
p/s: Pic ini di'snap' oleh saya sendiri, namun awan tidak tahun tujuan sebenar imej ini di'snap'. Dia cam bajet hott org amik pic die simpan dlm phone. APAKAH?? hoho..weheeeeeeeee........

No comments:

Post a Comment