Thursday, June 11, 2009

Sumbang suara

Smlm aku berkunjung ke Red Box Ria Sogo setelah sekian lama tidak menjejakkan kaki disana. Apa lagi, berkarok lah kami.

Abes class kul 1pm aku tros shoot Sogo, Si Borhan awal2 dh gerak dr rumah sbb die nk g Pertama Complex dulu, atas urusan peribadi yang tidak boleh diceritakan kepada sesiapa termasuklah aku. (wonder sgt apa yg dia buat kat pertama tu, atau mungkin dia ada jumpe mana2 scandal disana)

Kita tinggalkan perasaan curiosity itu, berbalik kepada penceritaan. Selaian imal dan borhan, ada seorg lagi hamba Allah g join. Dia ni perwatakan luar mcm odah2, tapi bila nyanyi, kepit sgt suara. Ala2 misha omar dowh.haha. thx Naj for joining us!!!

Kami menyumbangkan suara selama 3 jam. Byk gak lagu yang dinyanyikan. Seperti biasa, aku akan nyanyi lagu2 yg aku familiar je, lagu yg biasa dinyanyi. Sgt impress dgn diri sendiri sbb boleh bawak lagu "Biar Bulan Bicara" dgn cukup bagus. (perasan weyh). Cuma ada satu lagu baru yg di 'try' smlm; "Fall For You".. dan mcm biasa lagu yg suka didengar tp x reti nyanyi (main belasah je) adalah "Tak Bisa Memilihmu"...hurm

Tu je update for now. Sekian Terima Kasih..

p/s: dh lama x duet lagu yg best2.. KLMJ dowh..

No comments:

Post a Comment