Monday, August 31, 2009

Adakah engkau untukku??

Sigh... Kenapa aku mengeluh??
Entah lah aku rasa lain macam je sejak kebelakangan ini.
Bukan kerana gusar atau gundah gulana, bahkan seronok.
Kenapa aku seronok ye?? Haaa...


Aku seronok sebab tiap-tiap malam aku ditemani oleh seorang insan yang best.
Bukan dia seorang je yang teman aku malam-malam,
ada ramai lagi rakan-rakan lain. Tetapi yang ni special sket.


Kenal dah lama, bercakap jarang sekali.
Bertahun-tahun kami tidak bercakap bersama.
Tetapi kebelakangan ini, kami seperti uda dan dara di alam maya.
Hati berkata, adakah dia orang nya??


Setelah lama tidak berjumpa, satu malam kami ketemu di alam maya.
Si Dara bertanya khabar si Uda, dan sebaliknya.
Akhirnya perbualan menjadi hangat dengan kisah cinta masing-masing..


Aku berdoa lagi siang dan malam mohon petunjuk daripada Illahi.
Mudah-mudahan Dia makbulkan doaku. InsyaAllah.
Hati ini berkata lagi, benarkah aku untuk dia?? Atau sekadar dipinggiran..


Kau tahu siapakah yang aku maksudkan...
kau tahu siapa dirimu..
Usah berdalih lagi, kau tahu entry ini untuk kau.
Karena kau ....


yang suh aku buat entry ni utk kau kan... Dah tak kira, lepas ni aku nk kau buat entry utk aku plak...


p/s: jgn nk flower lebih ye cik wan.. hoho... romantik tak aku??? kekekekeke...




3 comments:

  1. hahahahaha!!
    ko gile?? ade tulih ayat berawan2 bertaik2 bintang berbunge2 bdaun2 las skali ckp ak yg suh tulih?? waaaaaaa. haha. ko mmg x patot. nnt ko. nnt ak rajin ak tulih kt blog ak.. ko tgk la. haha

    ReplyDelete
  2. ha...biar..aku mmg saja nk bagi kau flower..
    kau suka kan bermanja2 n bermadah2 ngn aku..
    hamek kau!!!

    p/s: nnt u buat utk pulak ye tutt

    ReplyDelete
  3. both of u..

    i dh add u all dlm my blogroll :) ngee..akmal nieh...

    eqmal, nt update my blog url ye..yg dikmal.com bleh remove forever..thanks!

    http://beckymission.blogspot.com

    ReplyDelete