Monday, July 20, 2009

untitled - 100th post

Update [last weekend]

My Parents were not around. They went to Langkawi for shopping and honey moon kot. Hoho. So my responsibility to ensure rumah dalam keadaan baik sentiasa. My job adalah angkat kain, basuh pinggan, kemas rumah, masak dan lain-lain. My sister??? hurm..x abes2 gn keje dia. Even lunch pun my brother ask me to cook for them. Dorg xkan suruh my sister masak cause she doesnt even know how to cook..- Great right!! sigh... When my parents are not around, automatically all the kerja mmg jadi kerja aku. Kalau hari2 biasa mmg x kan buat all those stuff - Sbb saya mmg seorang yang sgt pemalas!!!

Even kene buat all those stuff, ia tidak pernah sesekali menghalang utk aku kuar bersuka ria bersama taulan. Sat night kitorg g tgk movie, midnight. Dgn cerita yg bertajuk Skrip 7707 kami bergegas ke KLCC lepas abes Dinner bersama. Sapa yg suggest cerita ini??? ----tettt Along ngn Kak Dira. Dorg yg suggest to watch this movie walhal dorg lah yg paling takut tgk cerita hantu. Adoyaii... Well cerita tu x lah bosan sgt, tp mcm x menarik sgt. Average je. Better than Harry Potter kot. Hoho. -- Harry Potter Banned!


chow!!!!

p/s : tiba2 cam malas nk update!! xde mood ptg2 ni dek kerana bil celcom yg mcm $@%$#% !!

No comments:

Post a Comment