Saturday, July 18, 2009

random

last thursday, habis kelas mcm biasa gi lepak ngn mmbe2 yg sakai lagi bengong... dh abes lepak2 ngn kwn2, jadi aku decide nk balik rumah...

otw nk balik rumah...dekat satu traffic light, aku almost eksiden... (xsure dia langgar aku atau aku yg langgar dia)..hahahaha...

traffic light merah. Then afta turn to hijau, aku dgn pantasnya gerakkan kenderaan dan terus belok ke kiri. I was in the right lane (di lane yg betul). Then tiba2 ada satu motor ni dgn lajunya from my left side terus belok ke kanan. Aku x perasan dengan kehadiran motor itu secara tiba2.. lalu..

Tergesel sikit antara Adam dan motor tu. Nasib baik aku x laju. Dh la perempuan. Nasib baik amoi tu pandai control motornya itu... Hohoho..

Aihhh..risau betul dgn motor2 yg ada kat KL ni. Kadang2 bukan salah kita, kita juga dipersalahkan. Talking abt eksiden, teringat kisah eksiden kat tol seri kembangan yg hampir meragut nyawa kami semua. Nasib baik aku act sgt cool dh terus tsambung tido. Adam agak teruk dibelasah oleh divider jalan. Nasib la kami berempat bertindak pantas menghantar Adam ke bengkel secepat mungkin. Until now mama dan baba x tau akan kejadian itu. hoho

p/s: sayang kat Adam walaupun kadang2 dia meragam.. =)

No comments:

Post a Comment