Monday, October 12, 2009

Sunday 11th October 2009

Saturday 10th October 2009
Overnite bersama Wani dan rakan-rakan yg lain. Minyak yang diisi pada malam itu bernilai rm20. Berjaya dihabiskan pada malam itu juga. Lepak di Souled Out Sri Hartamas dan lepas tu aktivit ukur jalan mcm biasa (dh lama tak buat aktiviti ini) dan melepak ditempat biasa juga yakni Putrajaya. (ouh perjalanan ke Putrajaya sgt menyeramkam. Dari KL duk cerita2 hantu, sampai Putrajaya jalan sgt menyeramkan dan tiada lampu. Hal ini kerana kami masuk exit yang salah..hoho). Pelbagai aktiviti dibuat malam itu, antaranya ujian2 yg menyakitkan hati dan teka teki yang maha bodoh. Hoho. Lepak lepak dan lepak. Lantas balik sampai dirumah tepat 6.30 pagi. (perjalanan balik dr Putrajaya sgt lah lama sbb kene hantar Wani dan rakannya ke Damansara dulu then baru kami balik ke Ampang)

Tepat 8.39pagi, dapat call dari FRACK (ye Frack yakni nama sopan beliau adalah Farah Nadiah). Timekasih Frack sbb kejutkan aku. Janji ngn budak2 ni nk pergi melawat Cikgu Nahari Mastono Arukin pukul 8.30. Mana tidaknya, balik pun pukul 6.3o ada hati nk bangun kul 8 pagi dan bersiap? Hoho. Lantas MYvi merah An luncur mara ke rumah Cikgu Nahari ditemani oleh An, Frack dan Nurin Qasrina.

Cikgu pagi-pagi buta dah jamah nasi kat kitorg. Nasi org Kelantan katanya. Belasah je sbb lapar. Tak lama kemudian, gerak pergi amik Byda plak. Sbb plan afta that adalah ke rumah Dr. Muda Annuar Muhammad Zuljamal Osman. Huhu. Mamat ni baru balik daripada Indon. Org nk abis raya baru nak balik. Huhu. Enjoy kat rumah Nuar sbb Frack mcm biasa jadi badut. Hoho. Fira (tunang Nuar yang juga bakal Dr pun ada) Sweet sgt tgk Nuar ngn Fira kan Borhan???!! Note: Nurin jgn makan hati ye. Cerita lama usah dikenang. =)

Dalam pukul 2ptg balik dan tdo.... (dah malas nk taip) ciou...

1 comment: