Sunday, October 4, 2009

My weekend


Friday
Lepak di Rasta TTDI sampai kul 4 pagi. Best gak lepak with Wani, Zulkhairi, Hadi and Hafizan. Yes aku ngn Hadi ada game baru yang semua x tau game ni. To Farid and Shamiza, 'ko tonggo' sure korg xdpt jwp. Hahaha

The next day (Saturday) I have to wake up pukul 6 pagi sbb ada Peers Program di UIA. Kalau lambat atau tak pergi memang nak kene maki ngn madam sbb saya ialah Program Manager. Alhamdulillah event went smoothly. Kot.. =0

Saturday
Petang dalam pukul 6, Mama and Baba ajak aku pergi carik makan. Sbb lapar punya pasal. Tak tahu nk makan kat mana, sudahnya kami Dinner di The Curve. Balik dari The Curve tu yang jumpe pakcik Kampung yang baru 1st time masuk bandar kot. Adeyh..masalah!!

Actually sabtu mmg byk plan ngn kwn2 untk pergi beberapa open house, but ends up keluar ngn Mama n Baba. Malam dh ada plan ngn Hadi Koh utk lepak2 but tiba2 dia x available.Then nasib baik got called from Farid ajak lepak. Sudahnya mlm smlm aku, Farid, Lan (Farid's cousin), Wani and Zulfadhli lepak di Idaman Damansara sampai pukul 5.30 pagi. Huhu

Sunday
Hari ni kami buat makan2 famili. Mimi (Abang's gf) belanja. Tapi mama yang masak. Huhu. We had Ikan siakap steam halia and 3 rasa, Sambal Petai Udang, Asam Pedas Ikan Pari, Sup Daging, Sayur Campur dan pelbagai. Mama Kakak and Mimi sibuk didapur, aku abang n Baba sibuk cuba melekatkan TV didinding. Mmg payah. Sigh..

p/s: Weekend yang ok lar.. tak la boring.. huhu


No comments:

Post a Comment