Monday, October 5, 2009

Aku yang ngantuk


Malam tadi (hari Ahad malam Isnin), plannya memang tak nak keluar sbb mengenangkan esok ada kelas pukul 1opagi ditambah pula faktor ada plak kuiz micro..

dalam kul 11 lebih Farid called..

"...nak lepak ke?? tapi esok kau ada kelas..
takpe apa-apa hal kau text aku"


aku pun dalam dilemma. walhal aku tgh baca buku micro sikit-sikit. Namun dengan kondisi yang bosan mengadap buku, lantas...


"bro..jom ar. tapi takyah ar lama-lama, esok aku kelas dowh"


Plan asal lepak kawasan Ampang, sudahnya kami ke Kota Damansara. Pergi lepak umah Wani jap, pastu terus gerak balik Ampang dlm kul 2 pagi.

Sampai Ampang, lepak mamak. Lepak sembang-sembang, xsedar jam menunjukkan pukul 4pagi. Sudahnya sampai rumah pukul 4.30. Tahniah esoknya (tadi) ada kelas pukul 10pagi.



Akibat
Aku skip kelas Madam Selamah, kelas econometrics yang maha susah dan skip kelas Madam Rozita, kelas Intermediate Macroeconomics 2. Haihh..

Nasib baik kelas Madam Rozita cancel..whoaah... best!! Sampai Uia kul 12 lepak Resource Centre dan study Micro sket2.

Tengah buat kuiz aku bole bantai tdo kejap. Sudahnya kuiz tadi boleh tahan ar...xlah susah sgt..Alhamdulillah..

Sekarang mata aku dh makin kecil..tulisan pun aku tengok makin kecil... macam tak nampak apa dah...

Lalu...nak tdo...ZZzzZZ..ZZ.zzzz

No comments:

Post a Comment