Tuesday, October 27, 2009

Aktivit malam ni = Makan instead of Main!! haha

Hari ni kelas petang dh takde. Sbb dh nk final exam. Jadi aku bergegas balik sbb dh janji ngn si Borhan nk pergi karok...

kul 4 kitorg masuk, terserempak plak dgn 2 org pelachur yakni si Sarah n Farah.. melalak smpi kul 7..n terus balik rumah...

Sampai rumah, mcm tak percaya Mama tgh masak Mee Kari. Sangatlah pelik sbb dh bertahun2 Mama tak masak malam. Tiap2 hari makan kat luar.. (ni semua gara-gara isi rumah mmberontak nk makan Mee Kari malam2)..aku pun belasah Mee Kari..

Usha FB jap, usha blog then terus g tgk TV kat depan. Tgh tgk TV, aku terlelap...x boleh jadi sbb malam masih muda, tak main la tdo awal2...
Justify Full
Layan FB lagi ...tiba2 dpt call dr Sarah.. perbualannya mcm ni..

Sarah: Sayang...u tgh buat apa?? (dengan nada horny)
Imal: Takde buat apa. Layan FB je. Bosan..
Sarah: Sayang...rindu lah.. jom main..jom lah main.. (terbayang muka pervert sarah)
Imal: Hahaha (hanya tergelak sbb my brother ada kat sblh)
Sarah: Sayang!! u dgr tak I ckp ni..
Imal: I dengar..sabar lah k..
Sarah: Sayang jom makan Pecal Lele..
Imal: Haaa..???!! (aku bab bab Pecal Lele ni mmg laju je)
Imal: Siapa je join??
Sarah: Semua ada (yakni Sarah, Farah, Naj and Baby)
Sarah: Jom la sayang.. Pecal Lele lagi best kan dari main..
Imal: Err..ok ok!! Japgi I datang..
Sarah: U datang tau..jgn lupa..
Sarah: Sayang u..mwah!! jumpe sana k..
Imal: Ok (sambil terpinga-pinga)

Aku dh la baru lepas makan Mee Kari, mangkuk2 tu plak ajak Pecal Lele. Jadi... aku nk bersiap nk jumpa awek2 tu.. Hoho..

p/s: aihh...tercabar imanku sekejap. Tapi bab mkn tak dapet den nk nolong.. hahaha

No comments:

Post a Comment