Thursday, May 28, 2009

Man United still the best!!!

Glory Glory Man United
.
..
Haha. Mesti ramai yg bertepuk tangan dan bersorak gila babi tatkala wisel penamat dibunyikan smlm yang menyaksikan perlawanan di antara Man United dan Barca. Memang sudah diketahui umum, betapa Man United gagal utk menjulang kejuaraannya. Tapi xpe rezeki akan ada lagi. Cewahh..
.
..
Apa yg aku boleh komen, smlm game 1st 10 mins Man United mmg best. Tp selepas goal pertama dijaringkan oleh Barca, Man United dah mula goyang dan drag smpi abes. Aku hanya tgk 1st half je smlm sbb dh xtahan tgk game mcm tu. Abes je 1st half, aku tros blah. Merayau2 mcm kutu rayau.
.
..
Dan aku yakin, smlm sape2 yg tgk game tu dekat mamak ke mana2 ke, yg byk sorak sokong Barca dan kutuk Man United adalah bukan dari kalangan penyokong Barca sgt. Ada pun 2 3 kerat je. Yang lain, semua penyokong kuat Arsenal, Liverpool dan Chelsea. Haha tu yg pasti, mereka2 ni mmg suka tgk Man United kalah. Xpe la. Biasa la..pasukan atau individu yg hebat selalu dikutuk, dibenci etc. Contoh Man United lah..
.
..
Ada beberapa contoh yg boleh diambil kira untuk mengukuhkan lagi statement di atas. Contohnya my beloved VI. VI Mmg hebat dlm marching band. Tapi when it comes tu Band Competition, semua sekolah mendoakan VI kalah. Haha. Tp mcm biasa VI ttp akan pertahankan kejuaraannya. Kalau kalah, kami anggap tiada rezeki. Hoho. And satu lagi UIAM. Umum ketahui UIAM mmg hebat dlm dunia debat dan public speaking. Bila pertandingan, semua Uni aim untuk kalahkan UIAM. Kalau dpt kalahkan UIAM dlm mana2 match, satu kejayaan besar bagi U tersebut dan other Unis. Dlm tmpt release motion tu, kalau x roboh hall tu dek kerana tepukan gemuruh org ramai kerana UIAM kalah, mmg x sah. Mmg ramai anti UIAM dlm dunia Public Speaking and Debate. Same goes utk Man United cuma field je lain2. Haha.
.
..
So kesimpulannya, Individu atau mana2 team yg hebat mmg selalu menjadi bahan kutukan dan kritikan org. Dan aku percaya pada ups and downs. Bukan selalunya kita akan menang dan kita harus menang, adakala nya kita wajar kalah utk mengelakkan keangkuhan. Aku dpt observ bende2 ni semua frm VI, UIAM dan Man United. Ye kami mmg hebat!!
.
..
p/s: Ye kami mmg hebat!! Ada aku kisah????....Cak cak cak.... haha

No comments:

Post a Comment