Saturday, December 5, 2009

SBMASUK OSHIN

This week Sehati Berdansa agak havoc dan meriah. Because this week ada SBmasuk utk pasangan yg dh terkeluar. And this week pun fan mcm ramai. Mcm biasa aku dtg ngn geng2 Oshin & Firdaus, lantas sokong lah mereka. Kitorg punya tema adalah merah dan hitam. Aku ngn Khairi lari sikit la. Si Khairi pakai pink, aku pakai hitam yg ada jalur2 kecil merah yg mmg x nampak..Haha. Nisa Ween dan Mas mmg ikut tema sgt!! hehe

This week nya performance mmg not bad. Daripada Anita, Enot, Mirna, Oshin and Didie. Anita menari lagu Bollywood, Enot lagu Salsa, Mirna lagu Salsa gak, Oshin menari lagu drpd persembahan Dira dan Ash (Bollywood gak) and Didie mmg gempak. Dorg bawa lagu drpd persembahan Oshin dan Firdaus dalam malam Salsa. Aku mmg adore lagu yang Didie bawak mlm tu. Costume yg dorg pakai mmg Gothic habis. Heh. Overall sume all out!

Habis recording, kitorg (Oshin and the gang-ada dalam 1o biji kete) pergi lepak dan makan kat 1 restoran ni. Rasanya itu satu satunya restoran yang buka lagi time2 mcm tu. Sbb kat sana, Anne ngn wafi dah lepak dulu. Lepas je kitorg smpi, gang2 SB sume turun lepak sana; Nana dan Sein, Mirna dan Nora, Anita dan Ismadi, dan Dira dan Ash. (ada satu peristiwa lawak aku ngn Nana-malas nk cerita..huhu )




p/s: Kalau byk duit dan baik hati SBMASUK OSHIN dan hantarkan ke 32999 =)

No comments:

Post a Comment