Wednesday, December 16, 2009

Blog Lucah dan Stalker

Kak Dira kata blog aku makin lucah. Apa yang lucah, tak pulak dijelaskan.
Definisi lucah baginya pun tidak diketengahkan. Korg rasa blog aku ni blog lucah ke???

Tah la..mungkin lucah atau mungkin tidak. Apa yang dipaparkan semuanya utk tontonan umum. Hehe.

To stalkers: Do you think my blog is lucah enough to make YOURSELF turn on???

(Definisi stalker Encik Mario: Sesiapa yang usha blog/website secara senyap2 adalah stalker)

Gila......... semua yg usha blog aku without leave any comments korg adalah STALKER.

Aku usha blog Che Det, aku adalah stalker.
Aku usha blog DSAI, aku adalah stalker.
Aku usha blog Aznil, aku adalah stalker.
Aku usha blog Azwan Ali (walaupun yang haus), aku adalah stalker...

p/s: Definisi pihak anda utk Stalker mcm tu ke??? =)

No comments:

Post a Comment