Sunday, September 27, 2009

Gathering - Raya

Host: Nurin Qasrina Rawyani
Type: Party - Raya Party
Network: Global
Date: Saturday, September 26, 2009
Time: 8:30pm - 12:00pm
Location: Nurin's House

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Gathering raya yang Nurin plan akhirnya membuahkan hasil. Dah lama juga kan Nurin plan gathering raya. Previous years selalu jugak buat, tapi rasanya last year tak buat kot.

Since last year tak buat, so Nurin pun decide nk buat gathering untuk raya tahun ini. Harapannya ramailah datang untuk gathering kali ni since prev years tak ramai sangat yg dtg disebabkan masa dan time yang xkene. Ye lah time tu ramai study lagi, cuti pun lain-lain.

So this year Alhamulillah dapat sambutan yang menggalakkan. Ramai gila yang datang. Tak expect pun ramai mcm tu yang datang. Ada lebih kurang 30+ kot yang datang. Ada yang datang bawak gf/bf masing2.

Aku ngn Hadi Koh tiba lmbt ditempat kejadian dek kerana mencari bunga api dan mercun untuk bermain bersama rakan taulan. All mercun di'sponsor' oleh Hadi Koh bernilai RM40. Mmg banyak. Sbb Hadi beli kat kawan dia, so tu dh tolak discount. Kalau tak beli kat kawan mau cecah more than RM4o kot.

Ramai yang hadir pada malam itu. Ada yang few years tak jumpe tapi jumpe malam tu. Seronok sangat dapat jumpa kawan2 lama. Kalau nk sebut setiap sorg yg datang tu agak payah sbb ramai and tak perasan sgt. Ada yang kene gerak awal dan ada yang dtg lmbt.

Overall gathering kali ni berjaya. 1st time dulu diadakan kalau xsilap form 4 atau form 5. Time tu mmg buat kat rumah Nurin, tapi kitorg guna konsep Capital Sharing. Sorg tong-tong rm5 sorg. But sekarang ni, since Nurin dah keje, jadi Nurin yang sponsor. Thanks Nurin. Tahun depan buat lagi ye... =)


p/s : smlm mood aku mmg swing, mood seronok bercampur mood down ..hurm

No comments:

Post a Comment